FANDOM

Baba Jaga
Baba jaga.gif
Jako żaba.

Rasa:

Kura, w czasach TKTPM Żaba

Występuje w Grach

RiC

Baba Jaga - postać, kura (za czasów TKTPM żaba) w Kraine Bajek w Kraine Czarów w grze RiC. Jest parodią Baby Jagi (czarny charakter z bajki o Jasiu i Małgosi) oraz Ali Baby (główny charakter z bajki o Ali Babie).

RiCEdytuj

Pierwszy i ostatni raz pojawia się w grze RiC. Myli tam Reksia i Kretesa z Jasiem (psa) i Małgosią (kreta).

Jej chatka została zburzona przez krasnoludki, które wiozły Kopciuszka na bal. Baba Jaga postanowiła wybudować sobie domek technologii klasycznej kurzej łapki. Zamierzała wybudować go koło góry. Niestety gdy góra znowu stała się górą lodową nie mogła tego zrobić. Poprosiła Jasia i Małgosię (Dzielnego Psa i Komandora kreta) o pomoc. Ci dali jej akt własności nory Szreksia. Tam zamieszkała i prawdopodobnie mieszka do dziś.

CytatyEdytuj

Jasiu i Małgosiu aleście urośli!

Akurat! Drugi raz mnie nie nabierzecie!

To była piękna chatka... Kto wie, można było by ją jeszcze odbudować?

To projekt mojego nowego domu... Eh... W technologii klasycznej kurzej łapki. Zamierzam go tu postawić.

Ten o to magiczny grzebień, to jedyna rzecz jaką udało mi się dotychczas zgromadzić.

Ale ziąb! Trzeba będzie ocieplić strop!

A niech to! Pora przyznać się do porażki! Nigdy nie zbuduje mojej wymarzonej chatki tymi płetwami! Jasiu, Małgosiu jeśli znajdzie dla mnie nowy, cieplutki dom, zdala od tego lądolodu, zdradzę wam, jak dotrzeć do bajecznego skarbu dzięki, któremu spełni się każde wasze życzenie!''

Jasiu, Małgosiu czy znaleźliscie już może dla mnie nowy dom? Strasznie marzną mi płetwy...

O la Boga! Tyle szczęscia na raz! Dziękuje wam, Jasiu i Małgosiu! Proszę, oto obiecana nagroda-magiczny grzebień. Jesli żucicie go za plecy natychmiast wyrosne tam gęsty las. Zaprowadzi was do bajecznego skarbu, o ktorym wspomniałam wczesniej.

No, przepiękna nora! Jeszcze raz dziękuję! Mam nadzieje, że przydał się wam magiczny grzebień.

Tu zbuduję piec!

Tam postawię kociołek!

A tam będzie schowek na miotły.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki