FANDOM

Drób Chaosu - magiczne stworzenia powstałe z chaosu. Cała rasa składa się z trzech rodzajów ptaków: gęsi, kaczek oraz kur.
Kaczka

Kaczka Rozpaczy

DróbEdytuj

  • Kaczka Rozpaczy - Otoczona jest czerwoną aurą. Nie umie czarować, ale jest go dużo w minigierce Obrona Murów. Najsłabsza z drobiu.
  • Gęś Apokalipsy - Otoczona jest niebieską aurą. Umie czarować na poziomie I i II stopnia. Jej moc jest średnia.
    Gęś

    GꜶ Apokalipsy

  • Kura Zagłady - Otoczona jest zieloną aurą. Umie czarować na poziomie I,II i III stopnia. Najpotężniejsza z drobiu.
    Kura

    Kura Zagłady

HistoriaEdytuj

Gdy Ten Który Tak Potwornie Mąci spróbował otworzyć magiczny obiekt (Szkatułkę), zaczął pobierać magię z całej Krainy Czarów. W wyniku tego powstała pustka. Jak uczy fizyka, coś musi zapełniać próżnie - w tym przypadku był to chaos. Tak Drób Chaosu rozpanoszył się w Krainie Czarów. I pewnie panoszyłby się krótko (do runięcia krainy w przepaść), gdyby nie Reksio. Był on uprowadzony przez TKTPM, a wyszedł z Magicznej Pułapki Mocy przez lustro czarodzieja Burektora Mateusza.

Ten mu opowiedział Przepowiednie. Wtedy Dzielny Pies postanowił pokonać TKTPM. Reksio tego dokonał. Wraz z wyłączeniem machiny wysysającą magię, Drób odleciał z Krainy Czarów.
Dróbodlatujeszok

Drób Chaosu odlatuje z Krainy Czarów.

Co drób robi? Rola Drobiu Chaosu.Edytuj

  • Bierze udział w pojedynkach magicznych przeciw Reksiowi

CiekawostkiEdytuj

  • Powstał przez brak magii (a jak wiemy z fizyki, coś zawsze chce wypełnić nic), co było efektem ubocznym próby otworzenia szkatułki przez Tego Który Tak Potwornie Mąci.
  • Rada Międzygalaktyczna weszła z nim w Kokoalicję
  • Drób Chaosu po pokonaniu TKTPM nie zniknął, lecz odleciał.