FANDOM

Gwardia Reksia -  tajemnicza grupa użytkowników Forum Reksia, która jest ,,sercem forum". To oni ruszyli do ,,bitwy". z Aidem Media i uzyskali to, czego społeczność Forum pragnęła: produkcja szóstej gry z Reksiem ( Reksio i Miasto SeKretów ), (pomijając fakt iż zamiast wysyłać proźby, scenariusze, petycje rysowali sobie w Paint'cie stateczki).  Według niektórych ich celem jest przejęcie świata i wcale nie są tajni.        
Screen Shot 05-04-14 at 01.53 PM.png

Grupa V - pierwszy stan z początku 2014 roku

Historia GR (w skrócie)Edytuj

  • I GR

Zaczęło się po wyjściu Reksio i Kapitan Nemo. Zapowiadało się to na koniec serii Przygody Reksia. Rzesza forumowiczów postanowiła nakłonić AM do produkcji. Zaczęło się od posyłania masowo e-maili do AM. Potem user Noodle Knorr wpadł wraz z Tyzyfoną na pomysł stworzenia GR. Wkrótce blog i PW mówiły wyłącznie o GR. Jednak to nie wystarczyło. Wysłano prośbę do admina na utworzenie działu ,,Piwnica" i poddziału ,,Koszary Gwardii Reksia"(stało się to 31.08.2007).

Rozwijały się zawrotnie. Było po 20 wiadomości dziennie. Jednak wielu userów odeszło i cisza ogarnęła Koszary. Przez wiele dni nie było nowych wiadomości. Skończyła się I GR.

  • II GR

Na forum zapisał się Krzysztof Hrynkiewicz (aka Szalony Kapelusznik), a GR mimo ciszy została zachowana. Nie dokonano w niej specjalnych ulepszeń. Skończyło się tak, jak w I GR. Cisza zaległa znów Koszary.

  • III GR

Euresanda i Serapis rozruszali na nowo GR. Został wprowadzony prezes (xDominik) i znów nastała dobra era. Niestety, szybko zrezygnował. Nowym prezesem został Dizel. I nareszcie zaczęło się coś dziać.

Na początku destrukcja-Dizel usunął niemal wszystkie tematy. Zachował tylko te, które były najważniejsze. Wkrótce jednak rozwój GR nabrał tempa-Dizel założył wiele funkcji specjalnych i przydatnych projektach. Niestety, skończyły mu się pomysły i tak jak xDominik poddał się dymisji. Prezesem po nim został Lone Star, który natychmiast zaczął spekulacje z Gwardią o jej niepewnej przyszłosci. Nie bez powodu - GR szybko upadła. Już nie ma działu ,,Koszary Gwardii Reksia" w Piwnicy z tamtego okresu. Jej upadek był wywołany zwykłą

bezczynnością, wywołaną ówczesną sytuacją w AM i opuszczaniem forum przez userów.

Z dniem 6 grudnia GR przestała oficjalnie istnieć jako grupa na forum Przygód Reksia.

  • IV GR

Czwarta GR ruszyła krótko po ostatecznym zamknięciu poprzedniczki, a jej liderem był moderator Bot. Była skonstruowana na innych zasadach niż poprzednia generacja. Przede wszystkim była zakonspirowana - jej dział był niewidoczny dla niewtajemniczonych, nie była wyświetlana jako grupa, a kandydaci do niej nic nie wiedzieli o jej istnieniu, dopóki nie wykonali dość trudnego zadania zlecanego przez lidera, gdy ten uznał, że na to zasługują. Polegało ono na odszukaniu na podstawie wskazówek wieloelementowej układanki porozrzucanej w tematach na forum, która w komplecie ujawniała zaszyfrowane hasło, którego podanie w wiadomości zwrotnej kończyło się dodaniem do Gwardii i udostępnieniem działu. Przed GR stało kilkanaście celów spełnianych w formie listy questów i systemu osiągnięć. Osiągnięcia te skupiały się między innymi na rozwijaniu Reksiopedii. System ten okazał się jednak porażką, gdyż nie motywował dostatecznie Gwardzistów. Gwardia została ostatecznie zamknięta, jej grupa usunięta, zawartość działu przeniesiona do Izby Pamięci, a sama Piwnica usunięta z podkategorii forum. Był to najgłębszy upadek Gwardii, gdyż po raz pierwszy została całkowicie skasowana.

  • V GR

Dużo później Nieznany, będący Gwardzistą zarówno w III, jak i IV generacji, został administratorem Forum i swoją pierwszą decyzją postanowił wskrzesić GR. Koszary powróciły w zupełnie nowej odsłonie, budowane całkiem od zera, i zostali wybrani nowi członkowie: Jaller98, Kacper98, Nika z pierwszego oddziału oraz Kretes102, Autor8 i dawid6 z drugiego. GR jest tajna i niewiele wie o niej zwykły użytkownik. Piwnica była zamknięta na hasło. Gdy się już skończyło, otwarto nie-Gwardzistom dostęp do czegoś w rodzaju przedsionka do Koszar, jednak prawdziwe serce Koszar ma postać nigdy nieujawnianych subfor, które będą stanowiły osobne warsztaty dla określonego projektu GR. Członkowie GR są dobierani ze względu na cel, jaki jest przeznaczony danemu wydziałowi. Niedawno z powodu dłuższej nieobecności dawida6 na zastępcę wyznaczono Api - użytkowniczkę Forum. Później z powodu problemów z internetem Kacpra98 na zastępcę wyznaczono Matka - użytkownika forum. Po pewnym czasie Nika również odeszła, Mątek oraz Kacper98 musieli dokończyć projekt. Jakiś czas później postanowiono stworzyć lll oddział, która ma się zajmować tworzeniem rextrailerów określonych wcześniej jako <<bliżej nieokreślone "reksiowanie">>. Ogłoszono do niego rekrutację, którą wygrali Mątek, Lobon i Ż. Art. Jak się okazało, Lobon splagiatował opowiadanie z innego forum. Został ukarany banicją i usunięty z GR. [1] Jego miejsce zastąpił Czarnoksiężnik, który również brał udział w rekrutacji. Kacper z powodu małej ilości czasu postanowił zrezygnować z pisania artykułów, jego miejsce zastąpił Czarnoksiężnik. 22 grudnia Czarny postanowił również złożyć rezygnacje, tak też postanowił zrobić Mątek. Jednakże Mątek zmiennym jest i wrócił do I oddziału GR. Wkrótce również Nieznany rozpoczął rekrutację. Ostatecznie do I oddziału zostali przyjęci Kretes102 i Autor8. Jednakże długo ten stan się nie utrzymał. Ówczesny prezes, Nieznany, przeszedł na emeryturę i Gwardia przeszła lekkie załamanie. Z wszystkich oddziałów odszedł Matek, który "obraził" się na forum, a dodatkowo był wakat na stanowisko prezesa. Ostatecznie to Kretes102, już moderator został nowym prezesem V GR i po odejściu Autora z I Oddziału przyjął Api i Arta, jednak po jakimś czasie Api zrezygnowała.

Dowódcy i członkowie III GREdytuj

Prezes: Dizel

Generał: Euresanda

Członkowie: Agata9, Agrael, bot, Dadi, Drew, Grześ, Johanna, krys95, Lone Star, Luk98, Marta (M@rtusia 1995), nieznany, Pat36, przybysz z Kurakis, Rafi, Roostar (mistrz grafiki), Serpentus Snake, Shochuu, Stryj Maćko i xDominik.

Gwardia Reksia - Grupa V.Edytuj

Prezes: Nieznany (na emeryturze), Kretes102 (obecny). 

  • Członkowie Pierwszego Oddziału: Jimmi Strona, Kacper98, Nika, Czarnoksieżnik, Mątek, Kretes102, Autor8 , Api, Ż. Art
  • Członkowie Drugiego Oddziału: Autor8, Kretes102 (został Prezesem), dawid6, Api.
  • Członkowie Trzeciego Oddziału: Mątek (kierownik graficzny), Lobon (dostał za swój haniebny czyn rangę Predator-Plagiator), Ż. Art (kierownik literacki), Czarnoksiężnik (również kierownik literacki), AdamMag (zarządca oddziału).
Gwardia2.png

V GR w nowym składzie. Stan z dnia z września 2014

Kolor grupy: Niebieski (od pewnego czasu jest bladoniebieski i ma podobny kolor jak grupa "Zarejestrowani użytkownicy")

Dopisek członkaEdytuj

O GR można powiedzieć znacznie więcej, ale cytuję Regulamin Koszar:

Nie wolno ujawniać rzeczy uradzonych przez członków GR, ich planów lub wszelkich ich zamiarów. GR jest tajna.

Linki zewnętrzneEdytuj

  1. http://www.przygodyreksia.aidemmedia.pl/pliki/kretes/forum/reksioforum/viewtopic.php?f=2&p=237497#p237497

[grupa Gwardii Reksia]

Więcej z Fandomu

Losowa wiki