FANDOM

Kari Mata Hari
Kari-mata-hari
Karimata

Rasa:

Pies

Miejsce zamieszkania:

Podwórko

Wystąpiła w częściach:

RIKN,RIKWA,RIKTTW

Ranga/tytuł:

brak

Kari Mata Hari - bohaterka serii Przygody Reksia, po raz pierwszy wystąpiła w grze Reksio i Kapitan Nemo. Jest przybraną córką Kapitana Nemo, który uratował ją z rąk wyznawców bakterii Coli. głosu jej użyczyła Olga Barbara Długońska-Kowal. Występowała również w RIKWA i w RIKTTW jako postać trzecio-planowa i tylko w cut-scenkach.

BiografiaEdytuj

Reksiu2

Kari - Mata biegnie do Reksia

Przestraszona KMH

Kari po zniknięciu bohaterów w RIKTTW

Jej historia nie jest do końca znana. Nieznani są jej prawdziwi rodzice, oraz data i miejsce narodzin.

Pierwszy strzępek jej historii zaczyna się w Szambola. Została uprowadzona przez wyznawców i uratowana przez Kapitana Nemo, który został jej przybranym ojcem. Razem z nim podróżowała na Nautiliusie. Wiadomo też, że odwiedziła kiedyś Szangri-La i spotkała się z niejaką Wyrocznią, która przepowiedziała suczce, że pokocha i wybrańca, czyli Reksia.

Pierwszy raz spotykamy ją w Orient Expressie, gdzie używając swego niesamowitego uroku, zauroczyła Maszynistę, który zapomniał o pociągu. Dzięki temu Kapitan Nemo miał wygrać zakład ze Shlafrockiem Holmesem o to, który z nich pierwszy dotrze do Stambułu. Jednak Kretes, dzięki Shlafrokowi pozbył się suczki i przywrócił porządek w pociągu. W Stambule w tle rozmowy Reksia i Kretesa Kari-Mata wsiadła do Nautiliusa, gdzie stał Kapitan Nemo.

Później, następuje długa luka w jej historii, nie wiadomo co działo się z nią na Nautiliusie, gdy Kapitan Nemo zwiedzał Egipt. Spotykamy ją ponownie, gdy Reksio i Kretes rozbijają się balonem w Dżungli, spotykają Kari. Ona opowiada im o swych obawach dotyczących ojca. Po uwolnieniu koguta Kari czekała na Reksia w Tunelu Słoni i dała mu buziaka.

Gdy bohaterowie wyruszyi do Indii, Kari-Mata stała się ich przewodnikiem po swej ojczyźnie. Najpierw przyprowadziła do pociągu i wytłumaczyła na czym polega ta minigra, potem przy Shan-Gri-La ostrzegła przed Zwierzem Hanoi i przytrzymała drzwi. Ale, gdy Reksio i Kretes przebywali w Shan-Gri-La, Kari ponownie została porwana przez Wyznawców Bakterii Coli. Tym razem, uratowali ją Reksio, Kretes i Zwierzę Hanoi. Kiedy Nautilius zawitał na Wyspę Kretesa, Kari opalała się.

Razem z Kapitanem Nemo wiedziała o pochodzeniu Kretesa. Kiedy bohaterowie dotarli do Mu, Kari pełniła rolę napędu ręcznego tj. kręciła korbą. Bardzo pragnęła lecieć z Reksiem, niestety Kapitan Nemo nie pozwalał jej na to. Kiedy bohaterowie siedzieli już w teleportach, w Nemo uległa zmiana; chwycił korbę i kazał Kari Macie skakać za nimi, aby była szczęśliwa. Reksio bardzo za nią tęsknił przez te kilka godzin bez niej, ale wszystko skończyło się dobrze.

W grze Reksio i Kretes w Akcji kręciła Korbą do KlayStation, gdyż ma w tym wprawę.

Charakterystyka wygląduEdytuj

Reskiu3

Kari - Mata pod koniec RIKN

  • Ma jasnobrązowe futerko.
  • Jej włosy są kasztanowe i bardzo długie. Kari splata je w bardzo długi warkocz.
  • Na jej czole widać hinduski klejnot, co wiąże się z jej pochodzeniem.
  • Włosy jej nie wchodzą na czoło dzięki opasce, prawdopodobnie zrobionej z chińskiej bawełny.
  • Ma sympatyczną twarz.
  • Nosi niebieską bluzkę na ramiączkach.
  • Na ręce Kari zakłada po trzy złote bansoletki.
  • Kari nosi pas w talii.
  • Nosi zielone, bardzo szerokie spodnie, tzw. szwedy.
  • Jej nogi zdobi para żółtych butów.

Ciekawostki Edytuj

Reksiu!

Miłość Reksia Kari-Maty-Hari

  • Kiedy postać jest w trakcie animacjii kręcenia korbą, większość obrączek na jej rękach znika, a gdy mówi w tej animacjii - nie rusza ustami
  • Jej ukochanym jest Reksio.
  • Kretes poznał ją wcześniej, w Orient Expressie.
  • Mieszka w budzie z Reksiem
  • Pochodzi z przeszłości, a konkretniej z XIX wieku.
  • Jej imię jest parodią Maty Hari i Karimaty.
  • Uwielbia kręcić
  • Posiada niesamowity urok
  • Jest specjalistką w dziedzinie sztuk walki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki