FANDOM

Krzysztof Hrynkiewicz - (pseudonimy: Szalony Kapelusznik, Pan Kapitan) scenarzysta gier z Reksiem i wielu innych gier, kierownik produkcji. Z wykształcenia jest architektem. Jest bardzo miły i ma duże poczucie humoru. W grach z Reksiem wystąpił w formie postaci animowanej. Na Forum jest znany jako Szalony Kapelusznik.
6

Avatar na forum

Obecnie pracuje w Very Nice Studio.

RiSPEdytuj

Był scenarzystą i reżyserem gry Aidem Media Reksio i Skarb Piratów. Oprócz tego był odpowiedzialny za opracowanie informatyczne. Podkładał głos żukowi.

RiUEdytuj

Był scenarzystą i reżyserem gry Aidem Media - Reksio i Ufo. Oprócz tego był odpowiedzialny za opracowanie informatyczne. Podkładał głos Kapitanowi Maldurfowi von Krettof.

RiCEdytuj

Był scenarzystą i reżyserem gry Aidem Media Reksio i Czarodzieje. Oprócz tego był odpowiedzialny za opracowanie informatyczne. Podkładał głos Maldurfowi, Mimliemu oraz Szalonemu Kapelusznikowi.

RiWCEdytuj

Był scenarzystą i reżyserem gry Aidem Media Reksio i Wehikuł Czasu. Oprócz tego był jednym z programistow. Podkładał głos Maldurfowi, Szalonemu Kapelusznikowi oraz Konstruktorowi Kretonowi.

RiKNEdytuj

Był projektantem gry, kierownikiem produkcji oraz projektantem poziomow gry Aidem Media Reksio i Kapitan Nemo. Był odpowiedzialny za scenariusz i dialogi oraz nadzor budowlany i kolejnosć napisow końcowych. Podkładał głos Maldurfowi, Szalonemu Kapelusznikowi (w ramach akcji Przegrywasz - przegrywasz) oraz Wodzowi Wioski Masajajów.

RIKWAEdytuj

W grze Aidem Media Reksio i Kretes w akcji! był odpowiedzialny za scenariusz i dialogi. Podkładał głos Maldurfowi

RIKTTWEdytuj

Był projektantem gry oraz jej poziomów. Był odpowiedzialny za dialogi w grze Aidem Media Reksio i Kretes: Tajemnica Trzeciego wymiaru.

RiMS oraz RIMS LEEdytuj

W grze Reksio i Miasto SeKretów (oraz wersji LE) był opowiedzialny za scenariusz i dialogi.