FANDOM

Nostradamus
Nostradamus
Avek z forum PR

Rasa:

cztery małe krety

Miejsce zamieszkania:

Karczma pod różą, Twierdza Rabarbark, Średniowiecze

Wystąpił w częściach:

RiWC, RiKWA

Ranga/tytuł:

sekretny typ

Nostradamus - byli to Nosek, Trampek, Dantek i Muszka w przebraniu. Imię Nostradamus powstało z pierwszych sylab ich imion (Nosek, Trampek, Dantek i Muszka.)

Historia Edytuj

Kretes opowiada swoim wnukom o Wehikule Czasu. Oni budują go sobie, dla zabawy. Trafiają do Egiptu, ale później niż Reksio i Kretes. Kupują Szkatułkę.Kradną album, po to by sprawdzić, czy ich babć nie kłamał. Kretes zwracając na siebie uwagę (burząc pomnik Ibisa) Kultu Ibisa ucieka, nie przepraszając. Prawdopodobnie wrócili do Przyszłości, ale zostali wygnani przez Kretesa. Potem polecieli do Średniowiecza, gdzie rozbił się ich wehikuł. Spotykając przypadkowo pewnego nieznanego maga (prawdopodobnie kogoś z Rady Siedmiu Czarodziejów, nie wyłączając TKTPM) umieszczają w szkatułce z Egiptu, znanej z opowieści babcia, list i niebieską kość. Czarodziei umieścił je w Krainie Czarów w Albumie skradzionym w Egipcie Kultu Ibisowi. Wiedzieli, co napisać, ponieważ ich babć wiedział z listu, jak stworzyć wehikuł, a oni napisali ten list. Przebrali się i ułożyli zagadkę stołów znanej im przez opowieść babcia. Potem, gdy Reksio i Kretes wyruszyli do Przyszłości zostawili list i uciekli przed Zakonem Ryżokitowców (późniejszym Kultem Ibisa) do Twierdzy Rabarbar. Niestety Przyszłość się nie zmieniła. W końcu wysyła bohaterów do Egiptu, gdzie zaczęła się ta historia. Bohaterom udało się przeprosić Kult Ibisa, przez co zła Przyszłość nie nastanie... To znaczy, że jeśli jej nie będzie, to nie będzie Nostradamusa i nadejdzie zła przyszłość? Wtedy pojawi się Nostradamus, pouczy naszych bohaterów i nie będzie złej Przyszłości? Tutaj kręci się niekończąca się pętla czasowa. Na koniec wrócili do dobrej Przyszłości, gdzie babciowi pokazali swoje prawdziwe oblicze.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego maska była nawiązaniem do Weneckiego Karnawału
  • Był parodią: Michaela de Nostredame
  • W przerobionej scenie(pod koniec Reksio i Wehikuł Czasu) zamiast Albumu daje Kretesowi kaczuszkę z Wyspy skarbów.
  • Kretes wymyślił imiona dla swoich wnuków, gdy dyskutował z Reksiem o imieniu: Nostradamus. I tu powstaje kolejna pętla czasu. Gdyby Reksio i Kretes nie poznali Nostradamusa, nie powstałyby imiona jego czterech wnuków i nie byłoby Nostradamusa.
  • W RiKWA jest tylko postacią trzecio planową i pojawia się w dziale RiWC w 7 poziomie.