FANDOM

9

Pikilibia

Zrzut ekranu 2015-06-11 o 17.32.40

Piklibia z RIKWA

Piklibia - prowincja w Krainie czarów, położona na zachodzie. Tu ukryta jest karta śledztwa.

Zarys w fabule Edytuj

Reksio i Kretes wyruszają tutaj, żeby zdobyć kartę śledztwa. Po zdobyciu jej gracz przepytuje Spielmaustera.

RIKWA11

Screen z RIKWA.

Zadania w krainie Edytuj

Gracz musi przejść do domku Spielmaustera. Tam dowie się, że jest on uwięziony. Zdobywa linę i niszczy wojów zderzając ich ze sobą. Następnie uwalnia Czarodzieja. Idzie do lochów i zdobywa kartę śledztwa. Następnie idzie do Spielmaustera i go przepytuje. Na koniec wsiada na miotłę i leci z powrotem do Magixu.

Mieszkańcy Edytuj

  • Skaczący wojowie - Wojownicy ubrani w zbroje rycerzy. Zwariowali przez co Reksio i Kretes musieli ich zniszczyć. Dawniej byli dobrzy np. ratowali księżniczki, ale jakaś tajemnicza magia sprawiła, że stali się źli.

Miejsca Edytuj

  • Podziemia Piklibii - Podziemia znajdują się na południu Piklibii. Tam ukryta jest karta śledztwa. Mieszkają w nich lochy.

Ciekawostki Edytuj

  • Kraina ta jest podzielona na pola w kształcie hexów (sześciokątów foremnych).
  • Jest ona parodią gier RPG i Planszowych.
  • Cała Piklibia została stworzona przez Spielmaustera.
  • Wojowie, stworzeni przez opiekuna krainy, oszaleli, gdy TKTPM ukradł magię zawartą w wojach.