FANDOM

Podwórko- miejsce zamieszkania głównych bohaterów serii Przygody Reksia. Pojawia się we wszystkich grach oprócz RiSP, w serialu i w grach edukacyjnych.

Podwórko z RIKWA11

Podwórko

LokacjeEdytuj

HistoriaEdytuj

PrehistoriaEdytuj

Podwórko już w czasach prehistorycznych było zamieszkane przez istoty rozumne. Tamtejszymi mieszkańcami byli: Gryzu Ciach Ciach, Salvadoryk, Rykus, Prareksio. Było ono stworzone głownie z kamieni. Budę stanowiła jaskinia, warsztat to była jaskinia, Stawu nie było jeszcze, podobnie jak studni czy Kurników. Plac był dość prymitywny. Co ciekawe była tam jeszcze jedna jaskinia, ktora nie przetrwała do dziś.

XIX wiekEdytuj

Prawdopodobnie pierwsze cywilizowane Podwórko było wybudowane w XIX wieku. Żył tam niejaki Herfinder Han w miejscu dzisiejszego Warsztatu. Nie wiadomo czy żył z nim jakiś pies, czy kury chociaż zabudowanie wskazuje na tak. Ówczesne Podwórko było zamieszkiwane przez Niemców, ze względów Zaborów, co oznacza, że Podwórko może być albo w dawnym Wielkim Księstwie Poznańskim, albo w Dzisiejszych Województwach: Opolskim, Śląskim, Lubuskim, Zachodniopomorskim, Pomorskim, Kujawsko-Pomorskim, Warmińsko-Mazurskim lub też Podlaskim.

TeraźniejszośćEdytuj

Obecnie Podwórko jest zamieszkane przez: Reksia, Koguta, Korneliusza, Kury, Kari Matę, Kretesa oraz Molly.

PrzyszłośćEdytuj

Podwórko zapadnie się do Podziemi(oprócz Leja w Stawie). Wiadomo, że Kretes będzie mieszkał w domu z czerwoną dachówką, nie wiadomo co będzie z innymi(w złej przyszłości Koguty mieszkały w kanalizacji, a Reksio nie żył ale też nie spotkał Kari-Maty, a Kretes stał się zdziadziałym kapciem).

CiekawostkiEdytuj