FANDOM

Reksio i Kretes w Akcji (w skrócie: RiKWA) - pierwszy dodatek do serii Przygody Reksia. Jest to gra
Box-reksio-i-kretes-w-akcji-pc.jpg

Okładka

zręcznościowa z mimigrami dotyczące części Przygód Reksia.Lecz grając w tą część pierwszy raz możemy sobie zaspojlerować co było w poprzednich częściach gry.

Opis z pudełkaEdytuj

Walka Kogutów.jpg

Przykładowy obrazek z pauzy.

Niezależny, zręcznościowy dodatek do serii Przygody Reksia. Nie wymaga instalacji innych gier z serii, ani znajomości treści innych gier z Reksiem - wymaga jedynie koncentracji i zręcznych palców.

Minęło kilka miesięcy od zakończenia wielkiej przygody Reksia i Kretesa. Bohaterowie rozkoszują się upragnionym spokojem. Sielankę przerywa nadejście paczki z Ameryki. To ekskluzywny zestaw gier zręcznościowych o przygodach Reksia i Kretesa. Bohaterowie zasiadają przed konsolą, skonstruowaną przez Koguta Wynalazcę i próbują grać. Przy okazji odkrywają wiele nieścisłości...

Fabuła: Edytuj

Reksio i Skarb Piratów Edytuj

Oczywistą rzeczą jest, że Reksio nie skakał jak szalony zabijając bombami
RIKWA27.png

Screen z RIKWA.

swoich wrogów-piratów i Kretesa. I na końcu nie wybudował sobie złotej budy. Postacie też zmieniono, np. Kapłon stał się "Demonicznym Kapłonem", a Piptaszek złym i silnym pomagierem Robinsona. Reksio też związuje się w tej "wersji" z córką kapitana piratów, której nie widzieliśmy i nie znamy.

Reksio i UFO Edytuj

Sterujemy Sikorem Milenium. Jego pasażerowie to Reksio - Hau Solo i Kretes - Komandor Kretobi. Większość fabuły nawiązuje do 4 i 6 epizodu Gwiezdnych Wojen. Np. parodia uwiezienia księżniczki Lei na Gwieździe Śmierci (uwiezienie Ksiezniczki Molly na Jaju(właściwie makiecie)). Na końcu Hau solo związuje się z córką Sama Kuratora (parodia Kornelka).

Reksio i Czarodzieje Edytuj

RIKWA8.png

Screen z RIKWA.

Reksio jest czarodziejem - detektywem i poszukuje tego który tak potwornie mąci. Reksio podczas jazdy na miotle walczy z niezliczoną ilością drobiu chaosu i czarodziei. Na koniec okazuje się że wszyscy czarodzieje mącili po trochu. Reksio związuje się z nieznaną nam dotąd córką Ala-Chomika, natomiast Kretes związuje się sznurem od szufelki. Ważne jest to że każdy czarodziej został wypędzony z Krainy Magii a nazwa krainy została zmieniona na Krainę Przywróconego Spokoju.

Reksio i Wehikuł Czasu Edytuj

To gra logiczna, podobna do labiryntów w Czarodziejach, Wehikule i Kapitanie Nemo. Jest 7 poziomów. Naszym celem jest dostanie się do leja. Jest to utrudniane, np. w 1 labiryncie trzeba ułożyć wehikuł i dopiero można wejść do leja. Kretes może niszczyć ziemie, a Reksio zbierać przedmioty(pomocne w budowaniu wehikułu). W 1 i 7 labiryncie możemy chodzić 3 postacią, która nie ma dodatkowych funkcji, ale jest trochę szybsza i przydatna np. do uruchomienia mechanizmu otwierającego przejście. Bohaterowie mówią po Szambolańsku (podobnie Narrator), co umożliwia nam lekkie zapoznanie się z owym językiem.

Super Heros i Kapitan Nemo Edytuj

Ten dział opiera się na mini grze z mumionkami z RiKN. Polega na Dotarciu do Dzwi lub na poziomach: 3, 6, 9, 12 i 15 łączenii tablic dzięki którym idzie się do innego mjejsca. Różnica po między RiKwA a RiKN to inna grafika oraz możliwość zrobienia własnego poziomu oraz innymi plikami dźwiękowymi naprzykład u mumionków i tablicy.

TwórcyEdytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W jednej ze scen z napisami końcowymi wyjaśnia się, dlaczego Kretes "poleca" serię gier Graj z nami. Według niego, Aidem Media pokazało mu pudełko z samolotem, pytając się go, czy mógłby polecić. Komandor, nie wiedząc że chodziło o polecenie gry, zgodził się myśląc, że Aidem zaproponowało mu lot samolotem.
  • W RiKWA można wywołać bugi w niektórych minigrach takich jak np. Super Heros i Kapitan Nemo by wywołać glicz trzeba podejść do potwora ale tak żeby nas nie zabił i kliknąć znak windows na klawiaturze i trzeba czekać 5 sekund i kliknąć na ikonę gry co z powoduje że grając ponownie w grę wszystko będzie się na siebie nakładać.

RISPRIURICRIWCRIKNRIKWARIKTTWRIMSRIMS LEMS2 (powstaje) Na Kury!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki