FANDOM

Ogólne InformacjeEdytuj

Robotnicy wystąpili w grze RIMS(LE). Jest to grupa kretów która pracuje nad budowlami albo tunelami. W grze wystąpiło kilkoro robotników. Można wspomnieć też że robotnicy pracują tylko na zlecenie burmistrza. Mają różne rzeczy pomagające im w budowie .

Historia i Rola W Grze.Edytuj

Pierwszego robotnika spotkaliśmy przy więzieniu. Spał i raczej odpoczywał od pracy. Kolejni robotnicy wiercili wielki tunel obok siedziby burmistrza. Początkowo do niczego nam nie są potrzebni. Jednak to zmienia się w epizocie III(IV) kiedy to przychodzi nam wyburzenie dziury w ścianie więzienia. Wtedy warto posłuchać jak pracują robotnicy oraz jakie narzędzia mają . Większość narzędzi zwędzimy od nich ... W epizocie IV(V) widać że robotnicy skończyli swą robotę. Tunel został już w większości wykopany.

WyglądEdytuj

Robotnicy ubrani są w swoje charakterystyczne robotnicze stroje. Możliwe nawet że są firmowe bowiem każdy ma taki sam strój.

CiekawostkiEdytuj

  • Śpiący Robotnik widocznie zaspał w ciągu pracy. Miał przy sobie małą łopatę.
  • Tunel wiercony przez robotników miał być najdłuższy w historii.
  • Robotnicy nie pracowali tylko wyręczał ich Śrubęt - samobieżna maszyna wiertnicza.
  • Kretes oszukał robotników mówiąc że pisze pracę dla burmistrza, by donieść mu, jak pracują.
Robotnicy.jpg

Robotnicy razem z Kretesem

Więcej z Fandomu

Losowa wiki