FANDOM

Korytarz

Uniwersytet Magii

Położony w Magixie. Tutaj Reksio stawia pierwsze kroki do nauczenia się pełnoprawnego czarodziejstwa.

HistoriaEdytuj

Uniwersytet Magii od zarania dziejów był miejscem w Krainie Czarów, gdzie można było nauczyć się czarować. Wykładowcami czarów, którzy uczyli i uczą obecnie są Burektor Mateusz, który pełni funkcje dyrektora, Gulguldryk Gryfindyk - Wykładowca czarów I stopnia i Serpentus Snake, który naucza czarowania stopnia II.

Uniwersytet jest pięknie zdobiony. Na każdym kroku możemy zobaczyć rzeźby przedstawiające między innymi postacie z wcześniejszych gier z Reksiem, fontanny, żyrandol, zbroje i najróżniejsze tkaniny ozdobne.

Na Uniwersytecie uczą się uczniowie, którzy w czasie trwania gry RIC, zostali zamienieni w żaby i
RIC3

Uniwersytet Magii od tyłu.

byli raczej małomównymi postaciami.

Osoby na UniwersytecieEdytuj

  • Uczniowie - Uczyli się czarowania. Zamienieni w żaby.

LokacjeEdytuj

  • Gabinet Burektora Mateusza - Znajduje się niedaleko Gabinetu Serpentusa Snake'a. W nim zasiada Burektor Mateusz.
  • Gabinet Gulguldryka Gryfindyka - Znajduje się na 1 piętrze, niedaleko furty. Tam zasiada Gulguldryk Gryfindyk.
  • Gabinet Serpentusa Snake'a - Jest ukryty za Arrasem. Znajduje się na 2 piętrze niedaleko Gabinetu Burektora Mateusza. Zasiada w nim Serpentus Snake.
  • Piwnica - Podziemny labirynt łączy ją z piwnicą Ala chomika.
  • Dziedziniec

CiekawostkiEdytuj

Niedaleko fontanny znajduje się posąg Romana z planety Indor

W środku jest posąg Wodza-kurczaka.

Uniwersytet jest o wiele większy ale nie wszędzie można pójść.